Pogoji poslovanja

 

Priporočamo, da si pred nakupom preberete pogoje poslovanja.

PODATKI O STRANEH
Pridržujemo si pravico do vsebinskih in drugih sprememb tako splošnih pogojev kot tudi pogojev spletne trgovine. Napake so možne in zanje ne prevzemamo nikakršne odgovornosti, razen za napake na izdelku

INFORMACIJE O CENAH
Vse cene na spletni strani www.konjska-glava.si so navedene v evrih (€). Cene so redne in/ali akcijske s popusti, če gre za slednje, je to jasno označeno. Zaradi narave poslovanja se lahko cene pogosto in hitro spreminjajo, zato si pridržujemo pravico do sprememb cen brez predhodnega obvestila. Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila in pod pogoji poslovanja. Če se cena izdelka med obdelavo naročila spremeni, bo ponudnik plačal ceno, navedeno v trenutku naročila. Cene izdelkov na naši spletni strani so na voljo do odprodaje zalog.
Pridržujemo si možnost napak pri cenah izdelkov oz. tehničnih specifikacijah. Vse fotografije so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

VELJAVNOST NAROČILA
Kupec s svojim naročilom potrjuje, da sprejema naše prodajne pogoje.

POGOJ ZA NAKUP
Nakup v spletni trgovini www.konjska-glava.si je primeren le za osebe, starosti 15 let ali več. Uporaba mask ni primerna za mladostnike, mlajše od 15 let.

VARNOSTNA OPOZORILA MASK
– Maske so primerne za odrasle in mladostnike nad 15 let.
– Izdelek ni igrača. Hraniti izven dosega otrok.
– Odsvetujemo nošenje, če ste alergični na lateks.
– Priporočamo, da masko pred nošenjem 2 dni zračite na odprtem prostoru.

Opozorilo iz vrečk/embalaže mask: OPOZORILO. V izogib nevarnosti zadušitve, držite plastično vrečko stran od otrok in dojenčkov. Ne uporabljajte te vrečke v zibelkah, jaslicah, posteljah ali igralih. Ta vrečka ni igrača

PLAČILNI POGOJI
V spletni trgovini www.konjska-glava.si lahko trenutno plačate na naslednje načine:
– po povzetju: naročilo plačate ob prevzemu pošiljke z gotovino;
– po predračunu: na vaš e-poštni naslov pošljemo predračun, po prejetem plačilu z vaše strani pa vam odpremimo plačano blago
– s Paypalom

DOSTAVA BLAGA
Naše podjetje naročila obdela še isti dan, pošlje pa še isti ali naslednji dan.. Če naročenega blaga ni na zalogi, Vas obvestimo in se osebno dogovorimo o predvidenem dobavnem roku.
Če naročilo ni mogoče realizirati pod navedenimi pogoji, si prodajalna www.konjska-glava.si pridržuje pravico, da zavrne Vaše naročilo.
Blago pošiljamo preko Pošte Slovenije. Pri vseh načinih plačila je cena pakiranja in pošiljanja 3,95 EUR razen izrednih situacijah, ki imajo jasno navedeno drugačno ceno poštnine. Pri plačilih po povzetju Pošta Slovenije doda provizijo 1,05€ za zneske do 98€ in 1,07% od zneska kupnine za plačila do 398€.

ODSTOP OD NAKUPA
V skladu s 43.č čl. ZVPot:

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek prejema in vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v tridesetih dneh po sporočilu o odstopu. Če potrošnik pravice do odstopa po 43.č členu nima, mora biti to izrecno navedeno.

REKLAMACIJA
Če ste prejeli izdelek, ki vam ne odgovarja, ga lahko reklamirate. V primeru navedbe tehtne stvarne napake, celoten strošek (kupnina, stroški vrnitve blaga (v kolikor so skladni z veljavnim cenikom Pošte Slovenije)) menjave ali povračila kupnine, krije prodajalec.
V kolikor tehtna stvarna napaka ni navedena, stroške prejema in vračila plača kupec, stroške zamenjave oz. vračila kupnine v znesku artikla (na TRR) pa prodajalec.

VRAČILO BLAGA
Če je blago že dostavljeno na naslov, ima kupec pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga odstopi od kupoprodajne pogodbe. Pri odstopu nas morate predhodno obvestiti na objavljen email naslov ali telefonsko številko.
Po predhodnem pisnem sporočilu mora biti blago s kopijo računa dostavljeno ali odposlano v 15 dneh na sedež podjetja. Blago mora biti nerabljeno, nepoškodovano, v nespremenjeni količini in originalni embalaži. Paketni izdelki morajo biti vrnjeni po pošti kot paketna pošiljka ali pisemska pošiljka. Stroške vračila kupec krije sam.
Ponudnik vrne celotno kupnino (kupnina s stroški dobave) najpozneje v 15 dneh od prejetja vrnjenega blaga na transakcijski račun kupca, če je kupec ponudniku v skladu z veljavnimi zakonskimi predpisi in Pogoji poslovanja sporočil, da od pogodbe odstopa in je prejeto blago vrnil v zakonskem roku.
Pravica do vračila ne velja, če je blago uporabljeno ali brez originalnih etiket ali je bilo poškodovano pri nepravilni uporabi, razen če se obravnava kot reklamacija in je bilo blago v takem stanju že pred prejemom.

NAROČILA BLAGA | SUM PRED-NAKUPNEGA NAMENA VRNITVE 
V kolikor se pojavi sum, da je oseba naročila izdelek le začasno, z namenom vračila blaga po bližajočem karnevalskem ali drugem dogodku (npr. naročeno tik pred pustom, vrnjeno kar po pustu), se bomo s primerom obrnili na pristojne organe. Rabljenost mask je preprosto opazna, zato je vsak tovrsten podvig resnično odveč.

SEZNANITEV Z ODGOVORNJOSTJO ZA STVARNE NAPAKE

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve. Napaka je stvarna: če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet; če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana; če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane; če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila. Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek. Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi. Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

PODJETJE
SPLETNE TRGOVINE d.o.o.
(ne poslujemo na sedežu podjetja)
Podgorje 112
2381 Podgorje
D.Št.:98264206

TAJNOST PODATKOV
Za korektno izpolnitev naročila potrebujemo nekatere vaše osebne podatke. Vse podatke bomo obdržali v tajnosti in jih ne bomo posredovali tretjim osebam. Pogodba o nakupu (račun) bo hranjena na sedežu podjetja in dostop do nje je možen samo kupcu in prodajalcu.

PRAVNO OBVESTILO
V prodajalni www.konjska–glava.si so vsi podatki in slike izdelkov, prikazani na spletni strani, zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.

Pridržujemo si pravico do tipkarskih napak.